“Impulsar i dinamitzar diferents sectors econòmics locals”. Aquest és el principal objectiu de la nova associació de comerciants que va néixer a Olost a finals de desembre amb la constitució d’una junta formada per persones vinculades als comerços, als allotjaments i a les empreses del municipi. El que es pretenia era buscar un nom que englobés el comerç, però també els serveis o la restauració del municipi, i per aquest motiu es va escollir, per unanimitat, Olost Viu.
A dia d’avui ja hi ha una trentena de socis interessats a formar-ne part i el procés es manté obert perquè hi puguin entrar tots els establiments i empreses que ho desitgin. Tot i que actualment la situació derivada de la pandèmia de la Covid-19 segur que no és la més adient per engegar una associació, la intenció de la junta és, precisament, aprofitar aquest temps per generar idees i planificar activitats.
La junta té com a president Romà Alonso, de la fleca i pastisseria Cal Parra; com a secretària, Montserrat Boix, de l’allotjament rural Mas El Teixell, i com a tresorer, el creador de la microcerveseria Kibus Beer, Emili Gutiérrez. La representació de l’entitat es completa amb cinc vocals: Sergi Mingueza, de l’empresa Impasto Artigianale Di Mamma; Dolors Masramon, de Cal Roc; Pilar Jiménez, de l’estanc del poble; Marta Roca, de la carnisseria Cal Serrat, i Adela Olivares, del forn Sant Adjutori. Un dels objectius de l’associació és organitzar algunes activitats al llarg de l’any per dinamitzar l’economia local, i també generar promocions vinculades als diferents sectors que en formen part. Amb aquesta idea ja s’ha creat i ja ha començat a funcionar un grup de WhatsApp per comunicar accions i promocions de totes les empreses que formen l’entitat, i estan disposats a rebre qualsevol suggeriment via correu electrònic a olostviu@gmail.com.
De moment tots els comerços i restauració, un total de 24 establiments, han fet realitat la campanya de Nadal 2020. El passat 21 de gener es va fer el sorteig en línia amb la col·laboració dels membres de la junta i es van repartir 40 premis de 50 euros que els afortunats poden consumir als mateixos establiments que han participat en la campanya. Els 2.000 euros provenen dels fons municipals per pal·liar els efectes de la Covid.
Neix Olost Viu
La nova entitat aplega comerços, serveis, allotjaments o restaurants de tot el terme municipal
Notícies relacionades
{{ comment.text }}