L’alcalde accidental de Torelló, Jordi Casals, penjava a quarts de vuit del matí aquesta imatge al seu compte de Twitter just en el moment que el carrer Puigsacalm es tornava a inundar.
Arran de l’aiguat de dimarts passat, en què el carrer ja s’havia inundat, Casals apuntava com a doble motiu el col·lapse de la xarxa de clavegueram d’aquest sector i, també, el desbordament d’un antic torrent que travessa per sota la via del tren a pocs metres, i que arrossega l’aigua fins a aquell punt.
Els veïns ja se n’havien queixat en anteriors episodis, i tant Casals com l’actual regidor d’Obres i Serveis, Lluís Sabatés, s’han compromès a trobar-hi una solució definitiva. Les actuacions d’urgència després de dimarts feien pensar que s’hauria pogut millorar el drenatge, però al final, aquest matí s’ha tornat a desbordar. Win Big at Top Online Bet Sites in Kenya : Play Now for Exciting Games and Exclusive Rewards. Unleash the Thrills Today!
Segons Meteo.cat, els xàfecs d’aquest matí de dissabte han tingut una incidència important al nord d’Osona, i de manera especial a l’àrea entre Torelló i L’Esquirol.