Ripoll ha engegat una nova campanya turística que porta per lema ‘Ripoll per #compartir’ i que s’allargarà fins el 30 de novembre. L’objectiu de la nova campanya és, d’una banda, fidelitzar el turista i aconseguir que torni a la ciutat fora de temporada, i de l’altra, que faci difusió de Ripoll al seu cercle familiar i d’amistats. Per això, s’oferirà al visitant un seguit d’avantatges en establiments i recursos culturals de la ciutat. En concret, es donaran 35 vals de descompte i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits a la campanya. Es tracta d’una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte. Els vals no són personals, així que es poden reglar a una altra persona.
La regidora de Turisme de Ripoll, Manoli Vega, ha explicat que la campanya té per objectiu “buscar que la gent tingui ganes de tornar i que difongui tot el que es pot trobar a la nostra vila”. De la seva banda, i en relació a la postal que es donarà als turistes, la tècnica de Turisme de l’Ajuntament de Ripoll, Virtu Cuadros, ha explicat que “hem buscat un embalatge que lligui el passat i el futur, i per això hem jugat amb la forma clàssica que seria enviar una postal i hem afegit un eslògan, la imatge gràfica d’un ‘hastag’, que és un element clau de la comunicació actual”.
La promoció s’oferirà a totes les persones que estiguin allotjades als establiments col·laboradors i a les persones que entrin al conjunt monàstic o al Museu Etnogràfic fins el 30 de novembre de 2020.
{{ comment.text }}