QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Sant Martí de Centelles valora posar altre cop en venda la casa-escola de Can Miqueló

El curiós del cas és que ja ho va fer mesos enrere, però aleshores només es va presentar una oferta i va resultar que no arribava al que l’Ajuntament en demanava.


El 9 Nou
30/10/2012

Per aquest motiu, el procés es va acabar declarant desert i, ara, segons ha explicat l’alcalde, Josep Antoni Grau, dels Independents, estan meditant intentar-ho de nou. Si aquest procés s’acaba concretant, tenen la idea de demanar-ne el mateix que la primera vegada, uns 215.000 euros.

L’argument de l’equip de govern és que desprendre’s d’aquest edifici, que ara està llogat, permetria a l’Ajuntament recaptar uns diners extres que, per exemple, es podrien destinar a arranjar el camí que va de la Creu del Pou a la mateixa casa de Can Miqueló i que uneix el nucli de l’Abella amb la carretera de Sant Feliu. El grup de l’oposició, CiU, en el seu moment ja va censurar la decisió per considerar que no era una bona opció vendre’s patrimoni.

LA PREGUNTA

Té previst marxar per Setmana Santa?

En aquesta enquesta han votat 267 persones.