El projecte Messaia, Voluntaris del Voltreganès, va estrenar diumenge nou local a Sant Hipòlit de Voltregà. L’Espai Messaia està situat a l’antiga biblioteca, al passatge Parés del municipi, i és possible gràcies a un conveni amb la Fundació Antiga Caixa de Manlleu, que els ha cedit el local. Des del 2018, l’entitat ha estat ubicada a l’antiga escola Sagrats Cors.
Aquesta iniciativa social va néixer amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones activant una xarxa de participació ciutadana destinada a acompanyar persones que pateixen solitud no desitjada o amb necessitats socials. Fonts de l’entitat asseguren que el nou local està més ben condicionat i adaptat als seus usuaris.
De fet, durant la inauguració es van ensenyar les noves instal·lacions del local, així com també hi va haver parlaments oficials i es van presentar les activitats que portarà a terme l’associació.