Societat Roda de Ter es planteja retirar l’ascensor del pont Vell La seva instal·lació va ser controvertida i fa anys que no funciona L'ascensor del pont Vell de Roda, aquesta setmana | Albert Llimós Esther Rovira 31/01/2025 Roda de Ter Afegeix-nos com a font preferida a Google L’Ajuntament de Roda de Ter es planteja desmuntar l’ascensor del pont Vell i retornar el paratge al seu aspecte original. La instal·lació ja va ser polèmica des d’abans de construir-se. Va entrar en funcionament a… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't mobilitatascensorPont Vell de Roda Notícies relacionades Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira Preparats per a la calor Carles Fiter La primera onada de l’estiu Carles Fiter L’estiu al Patí Vic tres anys després Esther Rovira LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 91 persones. Vota Les + vistes Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats “Venir a Finlàndia ha estat una de les millors decisions que podia prendre” Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Cinc agents dels Mossos acaben ferits quan anaven a detenir un lladre a Vic Una ‘capella sixtina’ a Vic “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol Vic inaugura la piscina del CEM Patí Vic després de tres estius sense
Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira