QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Tradicional mercat medieval a Santa Maria de Besora

Amb més de quinze anys d’història, aquesta tradició compta amb la recreació d’oficis antics i un mercat d’artesania

Tal com marca la tradició, el mercat medieval tornava a Santa Maria de Besora coincidint amb el divendres Sant. La recreació d’oficis i el mercat d’artesania marcaven el ritme d’una fira amb més de 15 anys de trajectòria al municipi.

Demostracions d’antics oficis i parades de productes naturals, ecològics i d’elaboració artesanal omplien l’únic mercat ambientat en l’edat mitjana que se celebra en l’àrea territorial del Bisaura, sempre coincidint amb el divendres Sant. Seguint la línia de l’any passat, la fira va comptar amb una vuitantena d’expositors i un programa d’activitats lúdiques per amenitzar la jornada.

Al migdia, l’espai d’exhibició de motoserres, un aizkolari feia una exhibició de tala de troncs amb destral. Una modalitat basca que va atraure la mirada de firaires i passejants.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 228 persones.