El Síndic de Greuges de Manlleu ha signat un conveni amb Sorea, que gestiona el servei municipal d’aigües, per millorar l’atenció que rep l’usuari. L’objectiu final és bastir “un sistema més clar i eficaç” per gestionar les queixes o problemes.
Segons l’Ajuntament, a partir d’ara, quan les persones titulars de pòlisses de subministrament d’aigua presentin reclamacions al síndic per aquesta qüestió, ell farà avinent la reclamació rebuda al Defensor del Client d’Agbar, qui n’haurà de justificar immediatament la recepció. A més a més, haurà de donar resposta al síndic en un termini de 10 dies hàbils, llevat de queixes derivades d’avaries, que s’hauran de contestar en un termini màxim de 48 hores, o les queixes derivades del mal funcionament d’equips de mesura, en què el termini s’ampliarà al temps necessari per detectar el motiu del mal funcionament.
L’acord el van signar la setmana passada el síndic, Josep Maria Anglada; l’alcalde de Manlleu, Àlex Garrido; el gerent de concessions de Sorea, Josep Maria Montserrat; i el Defensor del Client d’Agbar, Sergi Sanchís.
{{ comment.text }}