Comunicat de premsa
COMUNICAT DE PREMSA
Els dies 8 i 9 de març de 2012 es celebrarà a la ciutat de Vic el VIII congrés de la Societat Catalanobalear de Cures Pal·liatives.
La reunió aplegarà entre 250 i 300 congressistes a l´edifici L’Atlàntida.
Es dona la circumstància de que el primer congrés estatal i la creació de la SCBCP va fer-se a Vic fa 20 anys i ara es celebra.
Per presidir la inauguració del congrés s´ha invitat a l´alcalde de Vic sr. Josep M. Vila d´Abadal i per la cloenda al Sr. Carles Constante, director general de Regulació, Planificació i Recursos Sanitaris de la G. de C.
El congrés s´estructura en tres conferències magistrals dels Drs. Bill Noble, Scott Murray i Keri Thomas i quatre taules rodones temàtiques: Malalt fràgil, malaltia orgànica avançada, malalt oncològic i malalt amb demència.
També s´organitzen tres tallers previs al congrés i dos simposis en paral·lel.
Tanmateix es compta amb una exposició de 51 comunicacions científiques en format pòster i d´una exposició comercial per part de la indústria farmacèutica.