QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Vic, disposat a expropiar l’ús d’habitatges buits als grans tenidors

La finalitat és destinar-los al lloguer social

L’Ajuntament de Vic advertirà els grans tenidors d’habitatges de la ciutat, aquells que siguin propietairs de 15 immobles o més, que si els pisos estan buits els en pot expropiar l’ús. La finalitat és destinar-los al lloguer social. És una de les qüestions que es va abordar en la primera sessió de la taula d’habitatge de la ciutat.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.