Algunes de les cançons franceses més populars dels anys 60 i 70 d’autors com Piaf, Aznavour, Brel o Moustaky van tornar a sonar aquest diumenge a la tarda a L’Atlàntida de Vic –que es va omplir per a l’ocasió–.
Ho van fer de la veu d’uns 160 cantaires de sis corals osonenques: l’Aula d’Extensió Universitària Gent Gran d’Osona, Les Veus del Ter de Manlleu, la Coral Bella Companyia de Seva i el Brull, Les Veus de Calldetenes i Cantanna de Vic, Arrels de Vic i la Coral Serpencanta de Manlleu.
El muntatge, titulat La baguet i la rosa, va desplegar una dotzena de peces traduïdes al català i arranjades pel manlleuenc Jordi Domènech, sota la direcció de Montserrat Meneses i Montserrat Roser.
Les veus van estar acompanyades dalt l’escenari per set músics. La iniciativa formava part del projecte Canta Gran!, impulsat inicialment per l’Ajuntament de Barcelona.