Nota de premsa de l’institut Castell del Quer de Prats
“El passat cap de setmana, la sala polivalent de Prats del Lluçanès es va fer petita per acollir l’estrena de la producció del cèlebre musical Grease, impulsada pel alumnes de 4rt d’ESO de l’Institut Castell del Quer.
Dissabte vespre i la tarda de diumenge, prop de 800 persones van omplir a vessar la sala on una cinquantena d’alumnes van presentar l’adaptació escènica, en versió catalana, de l’obra musical de Jim Jacobs i Warren Casey, cantada i interpretada íntegrament en directe i amb escenografia i vestuari d’elaboració pròpia. Una producció que han estat assajant intensament els darrers mesos.
Dirigits per Lluís Forcada, director del centre educatiu, la producció va comptar amb el suport d’una vuitantena d’establiments, institucions i empreses d’arreu del Lluçanès, que d’aquesta manera van voler contribuir amb aquesta iniciativa que té com a objectiu finançar el viatge de fi de curs a Itàlia dels alumnes.
Aquesta era la onzena edició d’aquesta iniciativa que realitzen anualment els alumnes de final d’etapa de l’ESO i va assolir un èxit sonat. El públic, vingut de tots els municipis del Lluçanès, va esgotar les localitats de les dues sessions previstes a Prats i va aplaudir efusivament tots els números i escenes, acabant el diumenge amb una sonora ovació dempeus.
La tercera i darrera sessió prevista (tot i que, degut a l’èxit i les demandes de moltes persones, s’està valorant la possibilitat de realitzar-ne una quarta) tindrà lloc el proper diumenge 27 de març a l’equipament cultural El centre de Sant Boi de Lluçanès, a les 18:00h.”