QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El Museu Episcopal reforça l’oferta pedagògica per a les escoles

Dijous de la setmana que ve, amb els docents ja en plena preparació del curs, els ha convocat a una presentació pràctica del seu catàleg de recursos per als cicles d’educació infantil, primària i secundària.

El 9 Nou
30/08/2011

Nota de premsa del Museu Episcola de Vic (MEV)

“Dijous 8 de setembre a les 12.00h al Museu Episcopal de Vic es fa una presentació pràctica, adreçada als docents, per donar a conèixer l’amplia oferta d’activitats educatives per a grups d’Educació Infantil, Primària i Secundària.

El Museu ofereix un diàleg obert amb les obres d’art amb l’objectiu de complementar l’educació escolar en les diferents etapes.

Acompanyats d’educadors, el Museu es converteix en un espai d’aprenentatge que dóna a conèixer les cultures del passat, des de diferents punts de vista i des de múltiples disciplines vinculades a les àrees de Ciències Socials, Llengües, Ciències Naturals i Visual i Plàstica.

Per facilitar el descobriment de l’enigmàtica civilització egípcia, el MEV presenta un nou recurs pedagògic de préstec gratuït a les escoles, anomenat ‘L’Arqueta de l’Antic Egipte’, una eina apassionant per portar a terme a l’aula amb els alumnes.

Vinculada a l’Arqueta es presenta la nova activitat ‘Descobrim la mòmia’ i l’Antic Egipte al Museu, que permet gaudir directament de les obres egípcies originals que el Museu conserva.”

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 813 persones.