QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Els veïns dels Caputxins coneixen la seva nova mascota en la inauguració de la festa del barri

Es tracta d’un capgròs en forma de gat que va dissenyar, abans de morir, el creatiu gràfic vigatà Josep Lluís López-Guàrdia, conegut amb el nom artístic de ‘Cavin Cooper’.


El 9 Nou
02/05/2012

Diumenge, aprofitant l’inici de les festes del barri, es va fer la presentació en públic del personatge, en homenatge pòstum al seu creador.

La mascota, que s’ha batejat amb el nom de Xinet i s’inspira en un dels gats que durant anys va habitar a la Masia de Can Raba, i ha estat construïda pel Taller Gabins de Torelló i el Cavall de Color de Vic.

Les festes dels Caputxins s’allargaran fins el 27 de maig. Continuaran aquest divendres amb el pregó, a càrrec del pintor artístic del barri Jordi Serrat. El dissabte dia 5 hi haurà un dels plats forts del programa: el concert de Glòria Terricabras. I el 20 de maig s’inaugurarà al vestíbul de Can Pau Raba, una exposició amb els dibuixos més destacats del mateix Cavin Cooper.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 557 persones.