Nota de premsa del Museu de l’Art de la Pell
El Museu de l’Art de la Pell i NQUART – Tallers amb Cuir- inauguren la SEGONA EDICIÓ DE L’EXPOSICIÓ DEL CURS ART DE PELL.
Aquesta segona exposició mostra els avenços dels nostres alumnes i ens fa albirar un futur consolidat en la creació artística de la pell a la nostra ciutat. És per això que el MAP acull dins les seves sales expositives, i per segon any consecutiu, els treballs del Taller de Pell. És de justícia destacar l’activitat i el mestratge de la professora Sandra Quilez, veritable ànima del taller i estreta col•laboradora del museu, que està duent a terme una magnífica tasca en la creació de peces en pell (algunes instal•lades a diversos mòduls de la nostra exposició), i en l’elaboració de productes de pell per a la botiga del MAP.
L’aposta del Museu de l’Art de la Pell per la posada en marxa d’un Taller de Pell, parteix del mateix impuls que està transformant la col•lecció creada per l’industrial Andreu Colomer-Munmany, en el Museu de la Ciutat de Vic, i en un referent en la restauració d’objectes de pell, a través del nostre Taller de Restauració.
Inauguració: Dijous 15 de setembre de 2011 a les 19,30