Els llibres més recomanats s’anunciaran el dia de Sant Jordi a través dels plafons informatius que estaran exposats a la plaça Major de Vic. A més, els llibreters de Vic també faran les seves recomanacions, i també disposaran d’un plafó en el qual recomanaran les lectures més interessants del moment.
Nota de premsa de l’Ajuntament de Vic
“I tu, què llegeixes? Recomana’ns un llibre”, nova iniciativa cultural de Vic
L’Àrea de Cultura i Ciutadania de l’Ajuntament de Vic, amb la col·laboració dels llibreters i les llibreteres de Vic, té l’objectiu de promoure la lectura. Per aquest motiu s’organitza la campanya “I tu, què llegeixes? – Recomana’ns un llibre”, que a través de les xarxes socials, com el twitter, el facebook de l’Àrea de Cultura i Ciutadania o els blogs dels Centres Cívics, pretén saber de primera mà, quins llibres ens recomanen els lectors i les lectores de Vic.
La iniciativa és tan senzilla com fer arribar la recomanació d’un llibre que, d’alguna manera o una altra, hagi emocionat o impactat el lector. Aquesta suggerència es pot enviar via correu electrònic (rierolacb@vic.cat), a través de twitter (#santjordivic) o al facebook (www.facebook.com/culturaiciutadaniavic).
Els llibres més recomanats s’anunciaran el dia de Sant Jordi a través dels plafons informatius que estaran exposats a la plaça Major de Vic. A més, els llibreters i les llibreteres de Vic també faran les seves recomanacions, i també disposaran d’un plafó en el qual recomanarà les lectures més interessants del moment.