Carol Bruguera, empresa nascuda a Vic l’any 1962 i avui una de les firmes de referència del sector de la perruqueria, amb una quinzena de salons arreu del país, ha sumat al seu palmarès un guardó de renom mundial. La matinada de diumenge de la setmana passada, el director de la firma, Mia Carol Bruguera, va recollir a Nova York el màxim guardó en la categoria de Creativitat dels Hairbrained Video Awards.
En l’edició de 2018 d’aquests premis, un dels més prestigiosos del món de la perruqueria, dues de les creacions de Carol Bruguera ja havien estat seleccionades entre els 100 millors treballs. L’any passat la marca va quedar finalista amb el vídeo Trenesis i enguany ha aconseguit el primer premi en la categoria Creativitat, gràcies a l’evolució de la seva col·lecció més icònica: Trenesis 2. Les trenes són l’element central d’una proposta d’aires místics i colors suaus, en què destaquen “uns efectes de càmera que aconsegueixen que el cabell sembli tenir vida pròpia i es mogui a la seva voluntat”.
Carol Bruguera va ser l’única representació europea entre els 30 finalistes de les diferents categories. L’equip que va assistir a Nova York va viure la celebració amb molta emoció: “Hem estat amb l’ai al cor fins a l’últim moment”, confessa Mia Carol Bruguera. Per ell, aquest èxit és el resultat de “treball i més treball. Cada petit esforç de més compta, la constància és essencial”. Això sí, per guanyar en la modalitat de creativitat, “un bon toc de bogeria també és imprescindible”. En aquesta edició dels premis s’hi havien presentat al voltant de 3.500 treballs de perruqueria d’arreu del món.
{{ comment.text }}