En una vuintantena d’estands, els futurs nuvis hi han pogut trobar tot tipus de propostes, des de les cerimònies més clàssiques fins a les noves tendències per als enllaços més originals. La mostra va censar 600 parelles i va rebre uns 4.000 visitants.
Qui no es casa és perquè no vol. Així ho ha donat a entendre la tercera edició de la fira Casar-se a Osona, on els futurs nuvis hi han pogut trobar productes i serveis per dissenyar a mida el que probablement sigui un dels dies més feliços de la seva vida. Els casaments clàssics convencionals han retrocedit des de l’esclat de la crisi i, en canvi, en els últims dos anys, s’ha notat una remuntada dels enllaços alternatius. Els nuvis busquen propostes originals i personalitzades.
Aquest any, com a novetat, la fira Casar-se a Osona va engegar divendres amb una jornada només per a professionals. S’hi van explicar tècniques de posicionament SEO i SEM i com augmentar la satisfacció dels clients. Dissabte i diumenge van tenir lloc les activitats per al gran públic com els tastets gastronòmics i les desfilades de moda nupcial i de festa. A la passarel·la, també es van poder descobrir les noves tendències en estilisme i imatge personal.
Casar-se a Osona va oferir una vuitantena d’estands, va rebre durant tot el cap de setmana uns 4.000 visitants i va censar 600 parelles de nuvis, una xifra lleugerament superior que l’any passat. Des de l’organització creuen que en la seva tercera edició la fira s’ha consolidat i ho atribueixen, en part, a l’avançament de les dates, a finals de gener, així els expositors poden oferir el servei a les parelles que es casen aquest mateix any.