Per a aquesta primera actuació s’ha escollit l’autora de Magnòlia, un dels treballs més celebrats de l’últim any en el panorama musical català. Maria Coma es va donar a conèixer amb ü_ma (2007), i posteriorment va publicar Linòleum (2009) i Linòleum en concert, un disc en directe com a resultat de la gira de l’anterior.
El seu nou disc s’ha treballat com una obra sencera, des de la maduresa i amb la incorporació d’altres materials a banda de la música (vídeos realitzats per la mateixa Maria Coma en format super8), dissenys o directes.
Per la seva part, Anna Roig presenta també un nou treball, Bigoti vermell, que sense deixar de banda les influències de la chanson francesa que van donar a conèixer la formació del Penedès, ha fet passos cap a un llenguatge més personal.
Els propers concerts del cicle 3×2 portaran a Torelló Ajo i Judit Farrés (13 d’abril) i Nyandú amb Inspira (11 de maig).