Pep Sala farà d’amfitrió al cantant de Marillion, Steve Hogarth, en un concert a la Sala Joaquim Maideu de L’Atlàntida, a benefici de Mister H, entitat que destinarà tota la recaptació de la taquilla al Rebost Solidari de Càritas Arxiprestal de Vic.
Els dos artistes oferiran un concert acústic excepcional pel seu format, ja que no hi haurà guitarres ni percussió i s’acompanyaran només amb dos pianos.
Així es podran sentir alguns dels grans èxits de la mítica banda britànica de rock progressiu, temes com Easter o Invisible man, que ja s’han convertit en clàssics del rock, al costat de les cançons de Pep Sala.
Marillion va començar la seva trajectòria l’any 1979, si bé Steve Hogarth no s’hi va incorporar com a vocalista fins al 1988 substituint l’anterior cantant, Derek Dick, Fish.
Fins al moment han publicat 17 treballs discogràfics, el darrer dels quals és Sounds that can’t be made, editat el 2012.
Pep Sala i Steve Hogarth ja han col·laborat en altres ocasions i també amb finalitats benèfiques, com en el concert que fa dos anys van oferir a la sala Luz de Gas de Barcelona, a benefici de la Fundació Ramon Martí Bonet.
L’oferta musical de la festa major també inclou, aquest divendres a la nit, un concert a les barraques de la zona esportiva amb la presència dels lluçanesos Nyandú i Oques Grasses.