QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Pep Sala tanca la gira del 25è aniversari de Sau diumenge a l’Atlàntida

L’ Atlàntida ha decidit que aquest concert sigui benèfic, com ja va fer l’any passat amb l’actuació de l’Escolania de Montserrat destinant els beneficis a l’Associació Sant Tomàs.

El 9 Nou
21/12/2012

El concert ja ha passat per altres punts de la geografia catalana i ara arriba a Vic per tancar les celebracions.

L’ Atlàntida ha decidit que aquest concert sigui benèfic, com ja va fer l’any passat amb l’actuació de l’Escolania de Montserrat destinant els beneficis a l’Associació Sant Tomàs. En aquesta ocasió la recaptació es donarà íntegrament a l’Ampa de l’Escola de Música i a les ampes de les escoles bressol municipal per ajudar a les famílies que més ho necessitin.

Per fer que la inicitiva tingui més èxit, l’Atlàntida ha habilitat la fila zero per a les persones que no puguin assitir al concert i vulguin fer una aportació econòmica. Les entrades tenen un preu de 18 euros i a la recaptació total que si s’omple la sala pot arribar als 14.000 euros s’hi afegirà una ajuda de Caixa Penedès de 3.000 euros i una altra del Rotary Club que ara ronda els 500 però que encara no s’ha tancat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 368 persones.