QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Recta final del procés de selecció del nou gerent del Mercat de Música Viva de Vic

La regidora de Fires i Mercats, Montse Rovira, admet que Albert Ganduxé, exdirector del Festival de Cinema de Sitges, és una de les tres persones que opten a aquesta plaça, però, tot i tenir molts números, encara no li han adjudicat.


El 9 Nou
07/03/2012

La proposta de contractar un gerent prové de la Generalitat. El nou organigrama del mercat forma part del conveni que han de signar en els propers dies l’Ajuntament de Vic i l’Institut Català d’Empreses Culturals. El nou gerent haurà de donar una visió estratègica del Mercat i marcar-ne el full de ruta. Fins ara, les tasques de gerència les havia assumit el ja dissolt Institut Municipal de Promoció Econòmica.

El seu sou sortirà del pressupost del Mercat de Música Viva, que serà més reduït. L’Ajuntament hi destinarà 100.000 euros, mentre que l’aportació de la Generalitat es reduirà en un 8% respecte als 495.000 euros que hi va posar l’any passat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 575 persones.