QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Sant Pere estrena cicle de concerts amb Nàiades

Acompanyades per la formació instrumental Vespres d’Arnadí, actuen aquest dissabte a 2/4 de 9 del vespre a l’esglèsia parroquial. Es faran dos concerts més el 29 de novembre i el 13 de desembre.


El 9 Nou
19/10/2013

L’església parroquial de Sant Pere de Torelló enceta aquest dissabte a 2/4 de 9 del vespre un nou cicle de concerts de música clàssica. L’obrirà Nàiades – Cor de Noies amb el conjunt instrumental d’època Vespres d’Arnadí, que sota la direcció de Buia Reixach oferiran el programa Entre el Renaixement i el Barroc.

El cicle es completarà amb dos concerts més els dies 29 de novembre i 13 de desembre. El primer anirà a càrrec del Trio Pedrell, que formen Jordi Humet (piano), Christian Torres (violí) i Ferran Bardolet (violoncel).

L’últim serà un recital de cançó catalana a càrrec de Marta Matheu (soprano) i Josep Surinyac (piano). El cicle, organitzat per l’Ajuntament, té la voluntat de mantenir-se amb la premissa de donar acollida a intèrprets de primer nivell de la Vall del Ges, com és el cas dels tres concerts programats en aquesta primera edició.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 392 persones.