QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Taiwan serà el país convidat a la desena edició de les Nits de Cinema Oriental de Vic

Se celebraran a Vic entre el 9 i el 14 de juliol. S’ha escollit Taiwan com a país convidat després que la pel·lícula ‘Starry Starry Night’ fos la guanyadora l’any passat.


El 9 Nou
13/05/2013

Dijous, la presentació va comptar amb la presència del màxim representant de Taiwan a l’Estat espanyol, Javier Ching Shan Hou.

En la programació d’enguany es podrà gaudir de més cinema, amb un total de 16 pel·lícules que es disputaran el premi “Gat de la Sort” atorgat per votació popular. Entre les novetats hi ha l’oferta gastronòmica que s’ampliarà amb sopars taiwanesos, japonesos, cantonesos o indis.

Per altra banda, el Cinema Vigatà es sumarà als espais de projecció als ja habituals llocs de l’Espai ETC i la Bassa dels hermanos.

Les sessions valdran 3 euros i hi haurà l’abonament Nitòman de 20 euros per a totes les projeccions i amb descomptes al sopar. La mascota d’aquest any serà l’ós de formosa, un dels animals de raça autòctona de Taiwan.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 345 persones.