QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Tornen El Divino a Sant Vicenç i la Processó dels Armats a Vic

Aquest dissabte a les 9 del vespre es torna a ballar el Contrapás Llarg de Sant Vicenç de Torelló. I diumenge a la mateixa hota, la processó vigatana recorrerà els carrers del nucli històric de la ciutat.


El 9 Nou
28/03/2015

Osona reviu dues de les representacions més emblemàtiques lligades al folklore previ a la Setmana Santa.

D’una banda, aquest dissabte es representarà l’ancestral Contrapàs Llarg d’El Divino, recuperat ara fa 24 anys. A les 9 del vespre, davant del monument del Contrapàs Llarg, hi haurà l’habitual cantada amb la Coral Lloriana i la Coral Lloriana Jove, i tot seguit, a la plaça de l’Església, el cor d’homes i dansa mixta d’Amics del Contrapàs Llarg.

L’endemà diumenge, a Vic, hi haurà una altra de les representacions pròpies d’aquestes dates, la Processó dels Armats. La comitiva, formada per uns 500 penitents, sortirà a les 9 del vespre de l’església dels Dolors.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 681 persones.