Nota de premsa de l’Ajuntament de Torelló
Una comèdia de Jordi Galceran i un espectacle familiar, propostes del Cirvianum per aquest cap de setmana
El teatre Cirvianum presenta, aquest cap de setmana, dues interessants propostes. En la línia de varietat característica de la programació del Cirvianum, aquest dissabte es podrà ‘Burundanga’, una comèdia de Jordi Galceran, i diumenge l’espectacle familiar ‘Càpsules’ del grup Samfaina de Colors.
‘Burundanga’, original del dramaturg Jordi Galceran, autor, entre d’altres, de ‘El mètode Grönholm’, es podrà veure dissabte, a partir de les 9 del vespre. És una comèdia delirant i romàntica, amb sorpreses constants, equívocs i situacions rocambolesques on es barregen elements tan inversemblants com l’amor, el terrorisme i la comèdia. El muntatge porta el segell fresc i desimbolt de Flyhard, la companyia de Jordi Casanovas, un dels dramaturgs i directors d’escena més cotitzats del teatre jove català. L’obra planteja la història de Berta, una universitària que, en saber-se embarassada, dóna al seu company un potent sèrum de la veritat per esbrinar si l’estima de debò. La droga, però, farà que el jove confessi ser un terrorista que planeja segrestar un empresari… En el repartiment es combina la joventut i frescor de Roser Blanch, Clara Cols, Pablo Lammers i Sergio Matamala, amb la veterania de Carles Canut.
Diumenge, a les 6 de la tarda, Samfaina de Colors presentarà ‘Càpsules’. Samfaina de Colors és el grup creat per Mirna Vilasís i Xavi Múrcia el 1988 per difondre la música, els instruments i la cultura tradicional dels Països Catalans entre les nenes i els nens. ‘Càpsules’ és un concert de música folk-rock amb projeccions; un espectacle conceptual, on el tema de fons és l’enfrontament d’un infant al pas del temps. Per sobre de tot, però, ‘Càpsules’ és un grapat de cançons que, independentment o en conjunt, clamen per la meravella
quotidiana. Per la petita felicitat de cada dia.
Espectacle programat en conveni amb el grup Xarxa de teatre infantil i juvenil.