QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Una escriptora gironina s’emporta el premi literari Miquel Arimany

Isabel Oliva, amb l’obra ‘El corriol de les paraules’ , va guanyar la quarta edició del certamen convocat per l’Ajuntament de les Masies de Roda.

El 9 Nou
24/09/2013

El jurat va elegir la peça d’entre les 37 obres presentades, 8 més que en la convocatòria anterior. La guanyadora va rebre una dotació econòmica de 1.200 euros i els 8 finalistes es van endur el llibre que l’ajuntament ha editat amb les 8 obres seleccionades.

L’acte de lliurement del premi, dissabte, al monestir de Sant Pere de Casserres, va esdevenir també un homenatge a l’escriptor i editor Miquel Arimany. El secretari del certamen, Víctor Pallàs, va recitar alguns dels seus poemes, juntament amb la poeta Pilar Cabot i l’escriptora Teresa Costa. També van intervenir l’alcalde de les Masies de Roda, Ramon Isern, i la consellera d’Atenció a les Persones del Consell Comarcal, Elisabet Ferreres.

El recital i l’entrega del premi van acabar amb l’actuació del músics Bruna Palomera i Pep Cunill, que van interpretar peces de Mozart i Rossini amb clarinet.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 491 persones.