No és la primera vegada que els salons Carol Bruguera, de Vic, guanyen un premi internacional. Fa set anys van recollir a Hollywood el Premi Empresari de Saló de l’Any i ara l’Association Internationale Presse Professionnelle Coiffure, que agrupa una seixantena de publicacions de perruqueria d’àmbit mundial, els ha distingit amb un AIPP Award. Uns premis que són, diuen, els actuals Oscars de l’estilisme.
“Aconseguir que et seleccionin ja és tot un èxit”. Així ho valorava Mia Carol des de Carol Bruguera, que va recollir personalment el guardó al Royal Albert Hall, de Londres, davant de 5.000 professionals. La firma vigatana ha guanyat la categoria Best Video dels premis i ho ha fet amb el vídeo de l’última col·lecció que ha creat: Flora, que mostra voluptuosos pentinats d’avantguarda inspirats en elements de la natura. Els looks també estan connectats amb el hairshow anual de Carol Bruguera, que enguany es va fer al teatre Barts de Barcelona.
“Cadascuna de les perruques són dies i hores i fer-ne més d’una per poder-les destrossar”, explica Carol en referència al procés de producció de la col·lecció. També es va haver de fer material de suport per al hairshow i per al vídeo, tot a base de cabells. I el resultat es podrà veure a The AIPP Hairbest Yearbook d’enguany. Val a dir que en aquesta edició dels AIPP Awards hi van participar més de 600 col·leccions des de 36 països. Sobre Carol Bruguera, la firma nascuda a Vic acumula més de 50 anys d’experiència i una vintena de salons.
La producció del vídeo de la col·lecció Flora té signatura osonenca. A banda d’intervenir-hi l’equip de Carol Bruguera, han pres part en l’elaboració Ignasi Costa, de Natx.tv, i l’agència de comunicació Dadà Comunica. De fet fa uns mesos Carol Bruguera i Dadà Comunica ja van guanyar un dels premis Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual pel joc de smartphones Hairland. Es tracta del quart Laus de l’agència vigatana i el primer amb la firma de perruqueria, amb qui treballen conjuntament des de fa uns 18 anys.