QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Visita guiada especial a Vic en motiu de la festa major

El Museu Episcopal, la catedral i l’Oficina de Turisme organitzen una visita guiada especial en motiu de la festa major.


El 9 Nou
30/06/2010

En motiu de la festa major el Museu Episcopal de Vic, la catedral i l’Oficina de Turisme organitzen una visita guiada especial anomenada Les joies medievals de Vic. I és que, a l’època medieval, la ciutat era un dels principals centres de poder i de cultura a Catalunya.

El dissabte 3 de juliol, en companyia d’un guia turístic es recorreran indrets d’aquell temps com ara les restes del castell dels Montcada, la cripta i el claustre de la catedral, el pont de Queralt, les muralles i l’Albergueria. D’altra banda, també es visitaran les principals sales del romànic i el gòtic del Museu Episcopal, que guarden algunes de les millors peces del món en aquesta especialitat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 709 persones.