El programa Referents estrena aquest dimarts a les 22 h nova temporada a EL 9 TV. La proposta torna a donar veu als protagonistes del món empresarial per descobrir les seves experiències, trajectòries i maneres d’entendre l’empresa.
La iniciativa Referents. Persones d’Osona amb efecte multiplicador està impulsada conjuntament pel Consell Empresarial d’Osona (CEDO), la Cambra de Comerç de Barcelona a Osona i la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). El projecte va néixer amb la voluntat de mostrar la dimensió més humana de l’empresariat i posar en valor les persones que, amb les seves trajectòries, decisions i valors, contribueixen al progrés econòmic i social del territori.
La primera edició es va concretar en dotze píndoles audiovisuals. Aquesta nova temporada manté l’aposta per acostar al públic les històries personals i professionals dels protagonistes del teixit empresarial.
El primer capítol comptarà amb Gemma Casadevall, directora financera d’R&G Metal Shaping, i Ramon Mena, CEO de SOME.
La resta de convidats d’aquesta temporada seran Montse Jutglar, Pep Padrós, Montse Braut, Santi Anglada, Joaquim Comella, Marta Segalés, Lali Sirvent, Xevi Cortacans, Clàudia Furriols i Santi Masallera.
Referents s’emetrà cada dimarts a les 22 h a EL 9 TV. Els capítols també es podran recuperar a la plataforma La Xarxa+.