La jugadora de Borgonyà Bruna Vilamala, que aquest estiu ha fitxat pel Club América Femenil de Mèxic després d’una temporada cedida pel Barça al Brighton anglès, es retrobarà diumenge vinent amb les seves excompanyes en l’amistós que el Barça disputarà contra el seu equip.
Les blaugrana han iniciat aquesta setmana la pretemporada al país centreamericà, on van arribar dimecres amb una gran rebuda per part d’aficionats locals.
El primer partit el disputaran a la matinada de divendres a dissabte (hora catalana) contra una selecció de la lliga Femenil mexicana, mentre que el partit contra l’América, on juga Vilamala, serà diumenge al vespre.
Des que va arribar al seu nou equip, l’osonenca està aconseguint una gran adaptació i molt bons registres també golejadors, ja que ha fet tres dianes en quatre partits disputats, doblet inclòs contra el Puebla, dijous de la setmana passada.
A l’América comparteix vestidor amb una altra exblaugrana, la portera Sandra Paños.