El CB Femení Osona va organitzar un torneig de bàsquet, per a categories Pre-Mini i Mini, al Pavelló Castell d’en Planes de Vic, el passat cap de setmana aprofitant l’aturada de les respectives competicions.
Dissabte es va disputar el torneig en categoria Pre Mini, que, a banda dels equips del CB Femení Osona-Ova Project, també va comptar amb la participació del CB Tona, CB Vilanova del Vallès, el Santa Tecla i el CB Joventut de Badalona. L’equip del Tecla Sala de l’Hospitalet va ser el guanyador del torneig, juntament amb els dos equips PreMini del Femení Osona-Ova Project que també van fer podi.
Diumenge es va disputar el torneig en categoria Mini, on a banda dels equips del Femení Osona hi va participar el CB Vilassar de Mar, el Pia Olot, el CB Sant Adrià i el Sant Cugat. Precisament aquests dos darrers equips van disputar la final del torneig. Una final molt competida i emocionant en el grup B, que es va acabar emportant la UESC de Sant Cugat davant un combatiu Femení Sant Adrià. En canvi, en el grup A, l’equip Mini del Femení Osona-Ova Project va aconseguir proclamar-se guanyador d’aquesta edició en la que també es va portar a terme el concurs d’habilitats i de llançaments des de la línia de triple.
{{ comment.text }}