QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El Vic planta cara en amistós a l’Europa, rival dues categories superior a la Tercera Federació

El conjunt de la capital ja havia disputat un partit de preparació contra el juvenil del Girona, amb qui va empatar a un

Aquesta setmana tornen a haver-hi diferents partits amistosos amb la presència dels equips de futbol d’Osona. La preparació d’uns i altres no s’atura.

El Vic va tenir doble enfrontament el cap de setmana. Diumenge, l’equip de Ramon Carrascal es va veure les cares amb un recent ascendit a Primera Federació.

El duel de diumenge va caure del bàndol de l’Europa, de Primera Federació. El conjunt dirigit per Aday Benítez es va avançar a l’electrònic amb un gol al minut 17 de partit.

A la segona part, una diana de Paredes al 79 semblava sentenciar l’enfrontament. Però un dels nous fitxatges del Vic, Nil Garrido, va empalmar una volea en un refús per marcar l’1 a 2, fent així el millor gol de la tarda a l’Hipòlit Planàs.

El conjunt de la capital ja havia disputat dissabte un amistós també a casa contra el juvenil A del Girona, amb qui va empatar a un. Aquest dimecres, té nova cita de preparació com a local. Juga a les 8 del vespre contra el San Cristóbal.

El Manlleu, de Lliga Elit, es va estrenar el passat diumenge en partit amistós al camp de L’Escala.

Tot i el gol de Roura de falta directa per empatar a un encara a la primera part, els empordanesos es van mostrar superiors i, al segon temps, van ampliar l’avantatge fins al 4 a 1 final.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 139 persones.