Feia gairebé un mes que el Vic Riuprimer REFO no competia i en el primer partit del 2024 va aconseguir tres punts molt treballats davant el Vila-real, a qui va superar per 2 a 1, amb un gol de la victòria que va arribar a quatre minuts per al final del partit.
Gran primera part entre dos equips que abans de començar el partit només els separava un punt de diferència.
Una igualtat que també es va demostrar durant gran part del partit, sobretot al primer temps on van arribar les millors ocasions. Les dues primeres, per a un Vila-real que als cinc minuts va posar a prova Anna Macià, que amb una gran aturada evitava el primer gol del partit.
Poc més tard, la mateixa portera rectificava en una errada en la sortida de pilota i també evitava el gol del conjunt visitant. Abans del quart d’hora de joc va ser Núria Sala qui va disposar de dues bones accions per avançar el Vic Riuprimer.
La capitana del conjunt local, però, va errar en un un contra un davant la portera i no va poder finalitzar en condicions un atac del seu equip. Al minut 21 el Vila-real va disposar d’una nova acció, en una jugada embolicada dins l’àrea de Macià, que finalment la portera osonenca va poder salvar.
Després d’uns minuts sense un dominador clar, en el darrer tram del primer temps va ser el Vic Riuprimer qui va disposar de les millors accions. Les jugadores de Christian Donaire van avisar en una triple acció i van trobar la recompensa al minut 46, quan passava un minut del temps de descompte, amb una gran jugada d’Alba Cardona que va rematar Núria Sala al fons de la porteria.
A la segona part el partit va ser més calmat, pel que fa a ocasions. El Vila-real va fer un pas més però el Vic Riuprimer continuava creant perill sobretot al contraatac. Al minut 73 va arribar el gol de l’empat del conjunt groc, en una acció de contraatac en la qual Paz es va plantar sola davant la portera del Vic Riuprimer i amb un xut creuat va fer pujar l’empat.
Després de l’empat, les locals van fer un pas endavant. Júlia Maïllo va agafar la responsabilitat al mig del camp i conduint la pilota en més d’una ocasió va tirar l’equip endavant. El Vic Riuprimer controlava però faltava el gol i aquest va arribar al minut 86 després d’una gran jugada col·lectiva tocant al primer toc la pilota des del mig del camp fins que Cardona, ja dins l’àrea, va superar la portera del Vila-real.
Un gran gol que feia justícia al partit del conjunt osonenc, que recuperava les bones sensacions perdudes en el darrer partit del 2023 a Son Sardina. Un resultat que les manté a la part alta de la classificació i alhora els permet guanyar l’average a un rival directe.
Al final del partit el tècnic del Vic Riuprimer REFO, Christian Donaire, ressaltava la importància de començar l’any amb victòria “després d’haver acabat l’any amb un regust agredolç, per estar a la part alta però amb unes sensacions no gens bones que ens havia deixat el viatge a Mallorca”.