QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Encerts i cistelles

El Club Bàsquet Manlleu, fundat el 1975, estrena nova junta amb l’objectiu de consolidar la base i continuar creixent. Des de principi de temporada han passat de 160 a 186 jugadors

Amb un passat industrial molt important, Manlleu compta amb entitats esportives des de 1855, quan naixia l’Agrupació Ocellaire com a primera associació de referència en l’àmbit dels esports. Posteriorment, el futbol i l’hoquei van contribuir a engrandir l’agenda d’activitats a la ciutat. El 10 d’octubre de 1975 s’hi sumava el CB Manlleu amb l’objectiu d’oferir una proposta basquetbolística a la població. D’això n’han passat gairebé cinquanta anys i, pensant en el futur sense oblidar aquest mig segle de vivències, el passat mes de juny el club emprenia un nou camí amb una junta plena de cares noves. Joan Nogué, Carles Tamborero, Cecília Garcia, Montse Costa… Un equip que “ja havia treballat en el club, i que portava temps preparant un nou projecte”, comenta Nogué, actual president, “una entitat com la nostra implica molta feina. Actualment som 14 persones a la junta. Això ajuda que el pes no recaigui només en una o dues”. I és que el CB Manlleu “ha crescut de forma exponencial” des de l’inici d’aquesta temporada, amb la formació de tres nous equips en l’últim mes. Dels 160 jugadors amb què van arrencar el curs ja han passat a 186.

La falta d’instal·lacions poliesportives a Manlleu és un fet que els obliga a conviure a la mateixa pista amb el club de futbol sala. “El nostre creixement dependrà de les instal·lacions esportives, però implicant més gent i més equips alhora també necessitem més espai”, explica Nogué. Aquesta temporada el club compta amb equips a totes les etapes base de bàsquet, tant en categoria masculina com femenina, menys un equip sènior masculí “en el qual s’està treballant perquè d’aquí a dos anys ja el puguem tenir i sigui una realitat”, hi afegeix. Són conscients que una entitat no es pot canviar d’un dia per l’altre, i comparteixen l’objectiu d’assegurar primer uns bons fonaments. Es tracta de “consolidar la base per aconseguir èxits en un futur”, sentencia Nogué.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 77 persones.