El Celta de Ferran Jutglà ha emptat a 0 aquest dissabte en la seva visita al camp del València. El vilatortí ha sortit de titular i ha estat substituït al minut 64. El Celta té pendent de disputar el partit de la primera jornada, en què ha de rebre l’Osasuna. El jugarà dijous vinent, 27 d’agost.
Segona Divisió
Osona i el Ripollès tenen aquesta temporada vuit jugadors a Segona Divisió: Arnau Tenas (Mallorca), Ilyas Chaira (Oviedo), Aleix Garrido (Eibar), Àlex Corredera (Sporting de Gijón), Albert Orriols i Miki Codina (Sabadell), Gibert Jordana (Girona) i Samu Obeng (Albacete).
En partits disputats aquest divendres i dissabte, el Girona, que va empatar a la primera jornada del campionat, ha perdut davant del Còrdova (2-1) amb Jordana a la banqueta, i l’Oviedo ha fet el mateix davant del Leganés (0-1). També havia empatat a casa a la primera jornada. Ilyas Chaira, lesionat a l’espatlla durant aquesta pretemportada, va passar pel quiròfan a començament d’agost i estarà unes quantes setmanes de baixa.
També ha perdut per 1 a 2 l’Albacete, l’equip de Samu Obeng, que ha caigut 2 a 1 davant la Reial Societat B. Serà una temporada que Obeng difícilment podrà jugar, després de lesionar-se greument en el primer partit contra el Las Palmas, la setmana passada.