QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El Llevant Badalona de Paula Sánchez, contra el Barça a semifinals de la Copa de la Reina

La jugadora vigatana va sortir a disputar la pròrrroga, quan el conjunt badaloní va aconseguir el gol contra la Reial Societat

El Llevant Badalona, on juga la vigatana Paula Sánchez, s’enfrontarà al Barça a les semifinals de la Copa de la Reina. L’encreuament s’ha decidit en el sorteig celebrat aquest matí, després que el conjunt badaloní segellés ahir el bitllet per a la penúltima ronda eliminant la Reial Societat.

El partit a Zubieta va tenir de tot. I no era per menys, perquè tots dos equips ho van donar tot en un duel intens, amb gols anul·lats per fora de joc i ocasions en totes dues àrees. Tot i això, ningú va ser capaç d’obrir el marcador durant els 90 minuts.

La millor oportunitat del temps reglamentari la va tenir la Reial Societat al tram final. L’àrbitra va assenyalar penal després de revisar la jugada al VAR i Lucía Pardo va tenir la victòria a tocar des dels onze metres. Però la portera badalonina va aparèixer amb una gran aturada per frenar la pena màxima i mantenir amb vida les catalanes.

Paula Sánchez va sortir per disputar la pròrroga. I va ser en aquest temps afegit que el Llevant Badalona va acabar decidint el partit amb un gol d’Itziar Pinillos, que va aprofitar una pilota dins l’àrea petita després d’una gran acció individual d’Irina per la banda esquerra.

El conjunt badaloní afrontarà així la seva primera participació en unes semifinals de la Copa de la Reina, i ho farà contra el vigent campió, el FC Barcelona. A l’altra semifinal, l’Atlètic de Madrid i el Tenerife es disputaran el segon bitllet cap a la final, prevista per al 16 de maig a Las Palmas de Gran Canaria.

Els partit d’anada entre Badalona i Barça es jugarà l’11 de març a l’Estadi Municipal Palamós-Costa Brava, i la tornada una setmana més tard a Barcelona.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 302 persones.