QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada d’avui de la Lliga Elit

L’incendi d’aquest matí en una indústria química de Vilanova i el conseqüent confinament ha afectat l’equip local, que havia de participar a la jornada amb horari unificat d’aquesta tarda

La Federació Catalana de Futbol ha anunciat aquest migdia que queden suspesos tots els partits de la jornada d’aquest dissabte a la Lliga Elit. La mesura afecta el Vic i el Manlleu, que tenien desplaçaments a Figueres i a Vilafranca, respectivament.

La suspensió és conseqüència de l’incendi que s’ha produït aquest matí en una indústria química de Vilanova i la Geltrú, que ha fet decretar el confinament de la població i això ha afectat l’equip local, que avui s’havia de desplaçar a la Pobla de Mafumet.

Com que es tracta d’una jornada amb horari unificat, la impossibilitat que el Vilanova i la Pobla puguni jugar el partit ha fet decidir la Federació a suspendre tota la resta, que es jugaran en una data encara per concretar.

Aquesta causa de força major no farà possible, per tant, que el Vic pugui ser avui mateix equip de Tercera Federació. En tenia prou amb un punt a Figueres per aconseguir-ho matemàticament.

I el Manlleu, per la seva banda, vivia una nova jornada clau per afiançar-se a la categoria i mantenir vives les opcions, fins i tot, de disputar el play-off d’ascens.

De moment no hi ha data confirmada per la disputa d’aquest partit, tot i que un opció sobre la taula seria el proper dimecres, dia 14. La Federació ha anunciat que es buscarà el “consens” amb tots els clubs afectats, amb el factor afegit que es tracta d’una jornada amb horari unfiicat i que pot ser, d’entrada, una mica més complicat fer coincidir calendaris.

L’altra opció seria traslladar la jornada suspesa directament al 24 de maig, que és dissabte següent al que d’entrada és l’últim partit de la lliga regular.

Si fos així, el Vic tindria l’opció d’aconseguir l’ascens altra vegada al seu estadi dissabte vinent, dia 17, contra el San Mauro.

LA PREGUNTA

Li agrada l’elecció de Lleó XIV com a nou papa?

En aquesta enquesta han votat 407 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't