La jugadora de futbol Paula Sánchez jugarà la temporada vinent a la Lliga F amb el Llevant Badalona. La vigatana, que en les últimes dues temporades ja havia entrat en dinàmica del primer equip, farà el salt a la màxima categoria: “La Paula és l’exemple més clara que de quan les jugadores de la casa s’ho guanyen, també poden arribar al primer equip per quedar-s’hi” comentaven des de les Xarxes Socials del club.
Sánchez, que va arribar al Llevant fa dues temporades provinent del Torelló, ja ha debutat amb el primer equip. El primer any ho va fer jugant amb el Juvenil de Preferent (Levante Las Planas) i l’any passat amb el Sènior B, a Tercera RFEF, sota el nom de Llevant Badalona i sent una de les artífex de l’ascens a Segona.
D’altra banda, es manté obert el futur de Bruna Vilamala que ha acabat la cessió amb el Brighton. La davantera de Borgonyà torna a dependre administrativament al Barça ja que encara li queda un any de contrate. Ara queda per veure si Vilamala encaixa amb els plans de Pere Romeu o si el club li busca una sortida.
