Victòria plàcida del Futsal Vic davant del FEM La Garriga, cuer de la classificació, en un duel sense gaire història disputat dissabte al pavelló de l’Ausoneta.
Les vigatanes van imposar des del primer moment la seva superioritat amb un joc més ordenat i van marxar al descans amb un còmode 3-1 després d’avançar-se 2-0 en els primers minuts, marcant des de ben aviat el que seria el to del partit.
El gol de la Garriga que significava el 2 a 1 va donar una breu sensació d’equilibri durant uns minuts, amb l’equip visitant millor situat a la pista, però la tercera diana del Vic va trencar qualsevol opció de reacció per part del conjunt visitant.
A la represa, el domini local va ser absolut. Als dos minuts Vallbona ja aprofitava el rebuig de la portera vallesana després d’una rematada de Carrasco per fer el 4 a 1.
El FEM La Garriga, sense opció de relleus en una banqueta just per a les cinc jugadores que hi havia sobre la pista, van acusar també el cansament, fet que les vigatanes van aprofitar per mantenir el control del ritme i crear, a més de tres nous gols, diverses ocasions de perill que haurien permès fins i tot ampliar el marcador.
Malgrat algunes fases de relaxament comprensible, el Vic va gestionar bé el marcador fins al xiulet final.
Amb aquest triomf, les vigatanes escalen fins a la segona posició de la taula, que encapçala el FS Campdevànol, a qui té dos punts per davant. El FEM ha perdut tots els partits.