QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Samuel Obeng fitxa pel Ceuta i marca en el seu retorn a la Segona Divisió

Va ser l’autor del gol de la victòria del seu nou equip davant l’Osca

El davanter de Gurb Samuel Obeng va ser un dels últims fitxatges a la Lliga Espanyola abans no es tanqués el mercat d’estiu. A última hora va tancar el seu fitxatge amb el Ceuta i d’aquesta manera torna a LaLiga Hypermotion (Segona Divisió) on ja hi va jugar fa unes temporades amb l’Osca i l’Oviedo respectivament.

Obeng, de 28 anys, explica que “estic molt content i feliç de tornar a Espanya i de competir en aquesta categoria que ja coneixo i que m’agradava”. Obeng ha rescindit el contracte amb el Wydad Casablanca, equip amb qui aquest estiu va jugar el Mundial de clubs: “Ha estat una gran aventura i experiència”.

El nou equip d’Obeng és un Ceuta que la temporada passada va aconseguir l’ascens de categoria. Aquest diumenge Obeng es va estrenar amb una victòria en el primer partit defensant la samarreta del Ceuta i a més, va ser l’autor del gol de la victòria (2-1) precisament davant d’un dels seus exequips, l’Osca. Obeng va entrar al minut 79 i va marcar en el 87 quan el resultat era d’empat a 1. Un bon debut pel davanter osonenc que va ajudar al Ceuta a aconseguir la primera victòria de la temporada.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 227 persones.