QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

Un ral·li en majúscules a les Masies de Voltregà

La prova de les Masies de Voltregà, a on es van imposar Joan Salvans i Marçal Mompió, creix respecte la de l’any passat

L’esforç realitzat per V-Line i els ajuntaments de les Masies de Voltregà i Manlleu ha permès que en la seva segona edició el Ral·li de les Masies passés del Ral·li Sprint de l’any passat a una prova puntuable per al Campionat de Catalunya d’asfalt de més de 100km per carreteres mítiques del motor d’Osona i el Lluçanès. 

La lluita per la victòria va ser molt intensa durant tota la jornada de dissabte i finalment es van imposar el pilot lluçanès Joan Salvans i Marçal Mompió (Porsche 997 GT3 RS), amb 1h 04 min 39,2seg, per davant l’equip format pel mexicà Alejandro Mauro i el seu copilot, Diego Sanjuán (Skoda Fabia Rally2 evo), a només 7,1seg, mentre que els osonencs Marià Parés i Eduard Ferran (Skoda Fabia R5) van completar el podi a 1min 56,3seg.

La quarta posició va ser per al jove pilot d’Olost Gil Membrado, fent parella amb l’experimentat Manel Muñoz (Ford Fiesta Rally4), que va acabar a 3min 42,7seg dels campions després de signar grans actuacions i va ser el primer vehicle de tracció davantera classificat.

La matinal, on va haver d’abandonar el vigatà Albert Orriols acompanyat de Xevi Moreno (Skoda Fabia Rally2 evo), començava amb la disputa del bucle format pels curts però tècnics trams de la Vola – Sant Pere, Oristà i Fontfreda, que es va repetir al migdia, mentre que a la tarda i fins entrada la nit es van córrer els trams que eren el plat fort, la Trona, la Costa dels Gats i Prats-Olost, on Salvans va fer valer el seu coneixement sobre el terreny. El seu atac en la primera de les dues passades li va donar un coixí suficient de segons per poder celebrar la victòria amb tot l’equip de Baporo.

Un altre dels focus d’atenció va ser la modalitat Regularitat, que pren força i sempre aplega diversos inscrits. Autèntics especialistes, l’equip format per Carles Miró i Ivan Matavacas, amb el seu Porsche 911 SC, es va emportar la victòria de manera contundent, realitzant un ral·li gairebé perfecte. La segona posició va ser per a Josep Cunill i Marc Prados, també amb un vehicle de la marca alemanya, amb el qual van poder controlar els atacs dels dos Renault 5 Turbo 2 d’Andreu ViguéJosep Maria Casas i de Josep Cutrina – Marc Martínez, que van lluitar per pujar al podi fins al final.

També van tenir el seu protagonisme José Luis Moreno i Isidre Noguera, integrants del popular Chatarrín Team i uns habituals de les primeres posicions a banda d’equip local, que van ser els millors en la modalitat de Regularitat Sport amb el seu BMW 320i E30.

El duet format per Jordi Auret i Gil Tarabal van ser segons amb un Renault 5 GT Turbo. Va destacar així mateix la participació de diferents equips en la categoria Legend, cada cop més popular, que va fer les delícies dels nombrosos aficionats que van seguir la prova i van gaudir de cotxes mítics del món de la competició. També van aixecar expectació els reagrupaments a la plaça Fra Bernadí de Manlleu.

L’organització assegurava a l’acabar que la prova “ha estat tot un èxit” i que ha fet evident les ganes de la comarca de “recuperar un ral·li de primer nivell”.

LA PREGUNTA

Creu que els aranzels imposats per Donald Trump són una bona opció?

13%
87%
En aquesta enquesta han votat 455 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't