QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Comencen a reparar els desperfectes de la comissaria dels Mossos de Vic

Els manifestants contra la detenció de Pablo Hasél va trencar els vidres de l’edifici

Després d’una nit d’incidents, aquest matí començaven els treballs de reparació dels desperfectes provocats pel llançament de pedres i cops dels manifestants que es van concentrar a la comissaria dels Mossos de Vic per protestar per la detenció del raper Pablo Hasél. La concentració de la plaça Major es va traslladar primer als jutjats de Vic i posteriorment a la comissaria dels Mossos d’Esquadra on alguns dels manifestants van iniciar el llançament de pedres i objectes contra els agents, que es van veure sorpresos per la violència i per la quantitats de persones.

Natàlia Peix

Després dels incidents, ja de matinada, el major dels Mossos Josep Lluís Trapero i el conseller d’Interior Miquel Samper es van traslladar a Vic per donar suport als mossos que van patir l’atac. També hi va ser l’alcaldessa, Anna Erra. Aquesta matí el conseller i la cúpula dels Mossos s’han reunit a la seu central de la policia per analitzar els fets.

A part del llançament d’objectes a la comissaria, també es van cremar diversos contenidors al carrer.

Aquest matí, han començat les actuacions per reparar els desperfectes causats a la comissaria.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 577 persones.