Mostrar noves tendències d’èxit al teixit empresarial de la comarca d’Osona. És l’objectiu de ‘Get ready for this’, un cicle per la disrupció creativa a l’empresa que arrencarà demà dijous al nucli antic de Vic sota la batuta de Rubio Clotet; una agència de comunicació ubicada al primer pis de la Casa Fontcuberta, al carrer de la Riera. Així ho marca el calendari de gran format que presideix les oficines on des de fa dies pot llegir-s’hi ‘Deleito’. I és que serà precisament el fundador d’aquesta exitosa marca d’hamburgueses, Rai Recoder, l’encarregat d’encetar un cicle que es desplegarà en tres sessions i que s’allargarà fins el mes d’abril.
A banda de connectar empreses del territori amb les noves tendències en comunicació i ser escenari de noves sinergies, l’objectiu del cicle ‘Get ready for this’ és, també, donar un missatge: que la creativitat pot ser el centre de totes les empreses de la comarca.
La intenció és que el teixit empresarial d’Osona comenci a arriscar en termes de creativitat; una realitat cada vegada més perceptible.
Un cop superada la sessió d’aquest dijous, el cicle ‘Get ready for this’ es reprendrà el 21 de març amb Pablo Amade, director creatiu de Morbo. Finalitzarà el 25 d’abril amb la fundadora de Roc PR, Rocio Carasso. Les tres sessions del programa es desplegaran a la seu de Rubio Clotet, al número 25 del carrer de la Riera de Vic, i arrencaran a les set de la tarda.