QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

El lideratge en valors centra la segona edició del Growth de la UVic-UCC

Prop de 150 persones han participat en la jornada que ha comptat, entre d’altres, amb les intervencions d’Enric Jové i d’Andrea Draper

Empresa, persones i entorn. Són els tres motors que tota nau espacial ha d’accionar per poder enlairar. Amb aquesta premissa arrencava la segona edició del Growth, una jornada centrada en el lideratge en valors que aquest matí ha reunit 150 persones -la majoria, empresaris- al Paranimf de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

Amb Laia de Mendoza en el paper de moderadora, l’encarregat d’obrir l’acte ha estat el director general de la Fundació Universitària Balmes, Jordi Baiget, que ha destacat la importància de vincular en esdeveniments com aquest, empreses i universitat.

La primera sessió del matí arribava a mans d’Enric Jové. Al timó, actualment, de l’agència McCann Worldgroup Barcelona, a Jové l’avala una àmplia experiència en la construcció de marques. Ha treballat, de fet, per grans noms del món de la publicitat com Coca-Cola o Ikea. Avui, a Vic, ha parlat d’activisme i de com construir una marca: una idea que impliqui quatre ingredients clau -canvi, confiança, empatia i relació- i que, sobretot, estigui ben executada.

Dels tres motors -empresa, persones i entorn- Jové s’ha centrat en el primer. Qui li agafava el relleu era Andrea Draper cofundadora d’Octava, consultoria per a la transformació de líders i equips, que s’ha enfocat en el segon: les persones. Ha parlat de la humilitat del líder.

Pel Pranimf també hi ha passat Simon Lee, líder en startups, i Sandra Ejarque, experta en intel·ligència artificial. La part més lúdica de la jornada arribava amb el ‘show game’, una experiència que ha combinat el joc amb la divulgació del lideratge en valors.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 102 persones.