QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Mireia Badia, camí de coronar-se en el Mundial d’EnduroGP

La pilot vuit vegades campiona d’Espanya i tres vegades subcampiona del món apunta a fer història aquesta campanya

El 9 Nou
26/06/2024
Roda de Ter

La pilot osonenca de Rieju Mireia Badia va competir el passat cap de setmana en el Mundial d’Enduro Women a Itàlia (Bettola). El seu rendiment fins el moment en el Campionat del Món està sent impecable, ja que es situa líder en la classificació.

De fet, tot i les complicacions que va presentar la pluja, tant dissabte com diumenge va aconseguir la victòria amb 27 i 35 punts d’avantatge sobre la segona i tercera classificada, respectivament.

Badia, vuit cops campiona d’Espanya d’Enduro, tres subcampiona del Mundial d’Enduro i tercera classificada en l’ISDE Itàlia 2021, vol fer el cop de puny sobre la taula definitiu en el Mundial d’enguany i deixar petjada en la història del motor.

Nascuda el 1996 a Manresa i actualment resident a Roda de Ter, Mireia Badia va heretar aquesta passió de la seva família i començà en el món del motor amb 10 anys.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 104 persones.