Sorea, que gestiona el cicle integral de l’aigua a més de 220 municipis catalans, ha superat els objectius que s’havia fixat al febrer en iniciar la campanya perquè els clients es passin a la factura digital i, així, evitar l’ús del paper i potenciar un desenvolupament sostenible. Segons informa la companyia en un comunicat, des d’aleshores s’han registrat 29.000 noves altes, 9.000 més de les que està previst.
Responent al seu compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) fixats per l’ONU, Sorea lliurarà un euro per cadascuna d’aquestes altes al Programa de Pobresa Energètica de Creu Roja, la qual cosa representa una donació de 35.200, ja que també s’hi sumen altes d’usuaris de la factura electrònica de les filials i les empreses mixtes en les quals participa la companyia d’aigua.
Representants de totes dues organitzacions s’han reunit aquesta setmana per fer balanç de la campanya “Els boscos, vius. I la correspondència, digital” i de la col·laboració entre entitats. A finals de 2018 hi havia un 22% dels usuaris digitalitzats i ara, nou mesos després, aquesta xifra ha augmentat fins al 29%.
“Amb aquesta campanya hem assolit diverses fites relacionades amb els ODS”, assenyala Emili Giralt, conseller delegat de Sorea, “hem contribuït al primer ODS -Fi de la Pobresa- fent una donació a la Creu Roja per ajudar les llars vulnerables” o “a l’ODS 9 –Indústria, innovació i infraestructura-interactuant amb els usuaris mitjançant la digitalització i la innovació”.
{{ comment.text }}