QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Una lliga per potenciar la llengua

L’Infopòdcast d’EL 9 NOU. Dimarts 14 d’octubre de 2025. Amb Eudald Puig i Esther Rovira. Una coproducció d’EL 9 FM i La Xarxa

L’Ajuntament de Vic promou la ‘Lliga per la llengua’ una nova iniciativa per potenciar l’ús social del català. Es tracta d’un concurs amb dues branques: l’educativa i la popular. Per una banda, hi participaran tots els centres educatius de la ciutat, i per l’altra, un vessant obert a tota la ciutadania. L’objectiu de tot plegat és fer que la llengua sigui un element per jugar.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 641 persones.