El que s’ha de declarar per vendes de segona mà
Aquest any he venut algunes coses que ja no utilitzava a través d’una app de segona mà.
Hi ha algun límit de diners a partir del qual haig de declarar-ho a Hisenda?
Aquest any he venut algunes coses que ja no utilitzava a través d’una app de segona mà.
Hi ha algun límit de diners a partir del qual haig de declarar-ho a Hisenda?
L’organitzen TIC Osona i el Club Digital del Consell Empresarial d’Osona (CEdO)