Per què 3?
Soc persona de repetir poc i encara menys en proves d’aquesta intensitat, duresa i amb una logística complicada
Soc persona de repetir poc i encara menys en proves d’aquesta intensitat, duresa i amb una logística complicada
Amb aquesta elecció es tanca un procés que ha desgastat a nivell intern la formació republicana